Termotec_podstawa_przód ;element do: REN/KLOVER;THOR V2;THOR V2/BLACK;THOR/BALSTIL;THOR/BALSTIL/BLACK
Technische gegevens
| Gastype | G30/37MBAR |
|---|
| EAN | 5903751292838 |
|---|
| Waga | 2.24 |
|---|
Documentatie
Beoordelingen van klanten
Store reviews
- C *****B ***********Namen worden willekeurig gegenereerd vanwege de bescherming van persoonlijke gegevens.Potwierdzony zakup (eKomi)
Ik raad producten van het bedrijf kratki aan. Ze zijn van zeer goede kwaliteit en komen met trots uit Polen. Ik heb ooit contact gehad met het bedrijf en het was geweldig. Ze slijmden niet met de klant, ze waren me van dienst en vervingen het versleten element onder garantie zonder enige weerstand. Ga zo door. Ik heb een Blanka 12kW haard en een K-10 fornuis en ik ben mega tevreden. Voor thuis zou ik iedereen minimaal een K-10 aanraden voor mij een fornuis of als je dat liever hebt een geit plus leidingen. Als de wereld "kookt" heb ik iets om papu op te koken en de warmte zal er zijn. Een "must have" product dat elke cent waard is. Bravo team grids bravo Mr Mark!!! Ik wens de mensen van kratki het allerbeste en alleen maar succesvolle producten.
P.S.
Misschien komt er ooit een fornuis met een oven zodat er brood gebakken kan worden.
Met vriendelijke groeten,
Jacek uit PiasecznoDe inhoud van de recensie is automatisch vertaald. Toon originele inhoudPolecam produkty z firmy kratki. Są bardzo dobrej jakości i co dumnie można powiedzieć, że z Polski. Kiedyś miałem kontakt z firmą i było super. Nie olewają klienta obsłużyli mnie i bez żadnego oporu wymienili zużyty element na gwarancji. Tak trzymać. Mam kominek Blanka 12kW i piec K-10 i jestem mega zadowolony. Do domu polecam każdemu minimum K-10 dla mnie pieco-kuchnię albo jak kto woli kozę plus fajerki. Jak będzie "gotowało się" na świecie to będę miał na czym papu ugotować i ciepło będzie. Produkt "must have" wart każdej złotówki. Brawo team kratki brawo Panie Marku!!! Życzę ludziom z kratek wszystkiego dobrego i samych udanych produktów. P.S. Moźe kiedyś będzie jakaś pieco-kuchnia z piekarnikiem żeby chlebek można było upiec. Serdecznie pozdrawiam, Jacek z Piaseczna
- I ******G **************Namen worden willekeurig gegenereerd vanwege de bescherming van persoonlijke gegevens.Potwierdzony zakup (eKomi)
Altijd snel en competent. Van advies over het model inzethaard tot accessoires.
De inhoud van de recensie is automatisch vertaald. Toon originele inhoudZawsze szybko i kompetentnie. Od doradzenia modelu wsadu kominkowego po akcesoria.
- M *********C *********Namen worden willekeurig gegenereerd vanwege de bescherming van persoonlijke gegevens.Potwierdzony zakup (eKomi)
Ik heb een Rollo-fornuis en ben zeer tevreden
De inhoud van de recensie is automatisch vertaald. Toon originele inhoudMam piec Rollo i jestem bardzo zadowolony
- L *******C *****Namen worden willekeurig gegenereerd vanwege de bescherming van persoonlijke gegevens.Potwierdzony zakup (eKomi)
Oki
- P ******N ***************Namen worden willekeurig gegenereerd vanwege de bescherming van persoonlijke gegevens.Potwierdzony zakup (eKomi)
Goedemorgen,
Een kleine correctie op de info.
Ik heb een Olive haard. Ik was op zoek naar een koord om de deur af te sluiten. Op uw website staat niet vermeld op welke modellen het koord past. Voor de Olive wist ik niet meer of het 12 of 10 was.
Ik heb 12 gekozen ;-)De inhoud van de recensie is automatisch vertaald. Toon originele inhoudDzień dobry, delikatna korekta info. Mam kominek Oliwia. Szukałem sznurka do uszczelnienia drzwi. Na Waszej stronie brakuje info, do jakich modeli pasuje dany sznurek. Do Oliwi nie pamiętałem czy to 12 czy 10. Wybrałem 12 ;-)


